Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
- Збережено комлектацію товару, ярлики, пломби, інструкції і заводське маркування.
- Пред'явлено видаткову накладну, яка підтверджує факт купівлі товару в нашому підприємстві.
- Вартість транспортних послуг з повернення товару оплачується покупцем.
- Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями.
Увага! До товарів, що не підлягають обміну (поверненню) відповідно до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) відносяться індивідуальні замовлення на вентилятор, згідно вимог замовника, виготовлений з урахуванням особливих креслень.
Рекламації
У разі виникнення проблем з якістю товару, виявленні дефектів товару на етапі монтажу чи експлуатації покупець повинен скласти Акт рекламації, надати його представнику підприємства та надати можливість проведення експертизи представниками підприємства – виробника.
Гарантійне обслуговування здійснюється тільки за наявності видаткової накладної або рахунку-фактури (розрахункового документа) і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- недотримання вимог, викладених у паспорті на виріб та гарантійному талоні;
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, яке виникло внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
- пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.
Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.